چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
166997
دوشنبه 1402/06/27 ساعت 20:16
رحمتی: برد مومبای تقدیم به هواداران/ آزادی: خوشحالم که 3 امتیاز را گرفتیم
مازندران

رحمتی: برد مومبای تقدیم به هواداران/ آزادی: خوشحالم که 3 امتیاز را گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی از حضور هواداران تیمش در بازی با مومبای سیتی تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، سیدمهدی رحمتی،‌ سرمربی تیم فوتبال نساجی ایران در نشست خبری بعد از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر مومبای سیتی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این برد را به همه مردم ایران و طرفداران خوب و خونگرم تیم نساجی که تمام وجود و زندگی‌شان را صرف این تیم کردند تقدیم می‌کنم. در همه جای جهان هواداران خوبمان را می‌بینیم، همان‌طور که امروز آمدند و ما را تشویق کردند.

وی بیان کرد: سابقه زیادی در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان بازیکن دارم و به عنوان سرمربی هم دومین تجربه‌ام است. مطمئنا برای گام بعدی باید خیلی بیشتر تلاش کنیم و کار ما سخت‌تر می‌شود. از امروز یک حساب ویژه‌تر روی ما باز می‌کنند. ما می‌توانیم تا فردا که به ایران برمی‌گردیم خوشحال باشیم و دوباره باید روی بازی‌های بعدی تمرکز کنیم.

رحمتی همچنین گفت: امیدوارم مهرداد عبدی که از ناحیه گونه مصدوم شده، مشکلی برایش پیش نیاید تا من بازیکن دیگری را از دست ندهم.

محمدرضا آزادی، بهترین بازیکن زمین هم در این نشست خبری اظهار کرد: این برد را به همه مردم ایران تقدیم می‌کنم. خیلی خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم و سه امتیاز را بگیریم.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-ورزشی تیم فوتبال نساجی قائم شهر لیگ قهرمانان آسیا 2023
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا