چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
167059
سه‌شنبه 1402/06/28 ساعت 08:43
اعتبار 350 میلیارد تومانی دولت سیزدهم برای محورهای مواصلاتی در گالیکش
گلستان

اعتبار 350 میلیارد تومانی دولت سیزدهم برای محورهای مواصلاتی در گالیکش

فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به اقدامات خوب دولت سیزدهم گفت: در این دولت در حوزه راه‌ها در شهرستان 350 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گالیکش، محمدرضا میرنیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد:در دولت سیزدهم پروژه مهم بزرگراه مینودشت - گالیکش - جنگل گلستان پیشرفت خوبی داشته و بر اساس برآورد روز تاکنون مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان در حوزه راه‌های این شهرستان هزینه شده است.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل و اتمام پروژه بزرگراه ترانزیتی این شهرستان تصریح‌کرد: یک‌سوم از جاده‌های اصلی و ترانزیتی استان به میزان بیش از ۶۰ کیلومتر در حوزه سرزمینی شهرستان گالیکش و حدفاصل پمپ بنزین آدینا تا تونل گلستان واقع شده و بر همین اساس بهسازی، تجهیز و تکمیل این محور شریانی باید بعنوان یک ضرورت و نیاز در دستور کار دستگاه‌های ذیربط شهرستانی، استانی و ملی قرار گیرد.

فرماندار گالیکش خاطرنشان‌کرد: در دولت مردمی و جهادی سیزدهم تا به امروز ۲۵ کیلومتر از این بزرگراه در محدوده ورودی غربی شهرستان و حدفاصل روستای «آق‌قمیش» تا روستای «ترجنلی» به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر زیر بار ترافیک قرار دارد.

میرنیا گفت: علاوه بر بخش‌هایی از این بزرگراه که زیر بار ترافیک رفته، تعداد ۴ دستگاه دوربرگردان نیز در این محور مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌ و عملیات اجرایی در محور مینودشت - گالیکش شامل پل‌های «قلی‌تپه» و «اوغان» نیز آغاز شده و بخش‌هایی از ابنیه آنها اجرا شده است.

وی بیان‌کرد: بزودی تمهیدات لازم بمنظور ایمن سازی و اجرای روکش آسفالت در محور ورودی شهرستان با هدف خدمت رسانی به مردم اجرایی خواهد شد.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

 


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
350 میلیارد تومان فرماندار گالیکش محمدرضا میرنیا محور اصلی ترانزیتی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا