چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
167213
چهارشنبه 1402/06/29 ساعت 09:42
بدرقه ملی‌پوشان گلستانی به مسابقات آسیایی «هانگژو»
گلستان

بدرقه ملی‌پوشان گلستانی به مسابقات آسیایی «هانگژو»

با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان، مراسم بدرقه ملی پوشان گلستانی، اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو 2022 برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان، مراسم بدرقه ملی پوشان گلستانی، اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو 2022 برگزار شد.

استاندار گلستان در این مراسم اظهار کرد: استان گلستان سرآمد و پیشرو در ورزش است و مطالبه، حق طبیعی ورزشکاران می باشد.

دکتر علی‌محمد زنگانه ادامه داد: امیدوارم بتوانم باحضور در این جمع، ذره ای در روحیه ورزشکاری و قوی شما سهیم باشم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: بالابردن پرچم جمهوری اسلامی ایران افتخار بزرگی است که نصیب شما ورزشکاران می شود.

زنگانه افزود: عملکرد ورزش در شش ماهه اول سالجاری با عملکرد سال گذشته برابری می کند و این نشان از همت والا و تلاش تمامی دست اندرکاران ورزش دارد.

وی گفت: گلستان، استانی صنعتی نیست، زمانیکه شاخص های موفقیت ورزشکاران را در کنار ظرفیت های استان می گذاریم، به درصد بی نظیری می رسیم.

استاندار گلستان تاکید کرد: با قوت و قدرت و غیرت در میادین ورزشی حاضر شوید.

زنگانه گفت: من مطمئنم در این مسابقات، برگ زرین دیگری به افتخارات ورزش استان اضافه خواهد شد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
استان گلستان استاندار گلستان تیم ملی فوتبال ایران علی محمد زنگانه گلستان ورزش گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا