چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
169693
دوشنبه 1402/07/03 ساعت 14:47
حفر  3 حلقه چاه آبرسانی در غرب مازندران آغاز شد
مازندران
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

حفر 3 حلقه چاه آبرسانی در غرب مازندران آغاز شد

رامسر- قائم مقام شرکت آب و فاضلاب مازندران از آغاز عملیات حفر و تکمیل سه حلقه چاه با اعتبار 120 میلیارد ریال در شهرستان های تنکابن و رامسر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر علیپور ظهر امروز دوشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی حفر چاه‌های آبرسانی در غرب استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اعتبار برآورد شده برای حفر چاه در شهر دالخانی رامسر را ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: عملیات اجرایی این چاه به روش روتاری و پیش بینی ۱۵ لیتر در ثانیه آغاز شده که پس از بهره برداری ضمن رفع کمبود آب ۴۵۰۰ نفر از مردم این شهر، ظرفیت تأمین آب آنها افزایش خواهد یافت.

ابراهیم شیرود عشوریان فرماندار رامسر طی سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب در اجرای پروژه‌های آبرسانی گفت: خداوند را شاکرم که به مناسبت هفته دفاع مقدس مردم بار دیگر از برکات نظام بهره مند می‌شوند و با اجرای این پروژه آب آشامیدنی مردم شهر دالخانی در آینده‌ای نزدیک تأمین می‌شود

در ادامه اجرای پروژه‌های هفته دفاع مقدس، عملیات حفر یک حلقه چاه در مجتمع دیو خانی و نیز تکمیل و محوطه سازی یک حلقه چاه دیگر در زنگشامحله تنکابن شروع شد.

حفر، تکمیل و محوطه سازی دو حلقه چاه در مجتمع دیوخانی و زنگشامحله تنکابن با پیش بینی ۸۰ لیتر در ثانیه و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دفاع مقدس شروع شده که پس از اتمام و بهره برداری در آینده‌ای نزدیک بیش از ۶۵۰۰ نفر از مزایای آنها برخوردار خواهند شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آب و فاضلاب شهری چاه آب رامسر
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا