چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
171308
شنبه 1402/07/15 ساعت 23:14
مسافران قطار گرگان به تهران در سلامت کامل هستند
گلستان
فرماندار بندرترکمن:

مسافران قطار گرگان به تهران در سلامت کامل هستند

گرگان- فرماندار بندرترکمن از سلامت کامل مسافران قطار گرگان به تهران خبر داد.

نورمحمد جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قطار مسافربری گرگان به تهران امشب ساعت بیست در محدوده بندرترکمن پیچ نود از ریل خارج شد.

وی افزود: خوشبختانه حال همه مسافرین این قطار خوب است و در آرامش و امنیت هستند.

فرماندار بندرترکمن علت این حادثه را نقص فنی قطار اعلام کرد و گفت: این اتفاق در محل اتصال خطوط قدیم و جدید رخ داد.

جعفری اظهار کرد: با حضور نیروهای فنی، عوامل راه آهن و مسئولان ستاد بحران شهرستان نقص این قطار در حال برطرف شدن است و مسافران تا یک ساعت دیگر به سفر خود ادامه خواهند داد.

وی از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی پیگیر باشند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بندرترکمن قطار گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا