چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
171529
دوشنبه 1402/07/17 ساعت 17:39
حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را خنثی می کند
گلستان
فرماندار کلاله:

حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را خنثی می کند

کلاله- فرماندار کلاله با اشاره به تلاش دشمن برای سیاه نمایی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک عصر دوشنبه در جلسه انتخاب اعضای اصلی و علی البدل معتمدین هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات در کشور باعث آبرو و عزت ملی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند با سیاه نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی از آمدن مردم پای صندوق‌های رأی جلوگیری کند، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو برگ زرینی دیگر از افتخارات ایران اسلامی است که تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کلاله تاکید کرد: مردم باید به انتخاب و تعیین سرنوشت خود و کشور حساسیت داشته باشند و انتخاب آنان از روی تفکر، تأمل و منطق باشد.

شیبک اظهار کرد: رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، راهبرد تعیینی مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری است که ما هم در همین مسیر گام بر می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه باید امانت دار رأی مردم باشیم، افزود: در طول برگزاری انتخابات رعایت شرع و قانون را باید مد نظر داشته باشیم.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
انتخابات مجلس شورای اسلامی فرهاد شیبک گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا