چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
171798
چهارشنبه 1402/07/19 ساعت 16:19
مسئولان در مازندران سرمایه‌گذاران را معطل نکنند
مازندران
استاندار مازندران:

مسئولان در مازندران سرمایه‌گذاران را معطل نکنند

ساری- استاندار مازندران با بیان اینکه برای سرمایه گذاران در کشورهای توسعه یافته فرش قرمز پهن می شود، گفت: مسئولان استان سرمایه گذاران را معطل نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع فراروی تولید با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن می‌شود، گفت: باید از سرمایه‌گذاران استقبال کنیم و نباید آنها را به این اداره و آن اداره پاس‌کاری کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان مقابل سرمایه‌گذاران مسئولیت اجتماعی دارند، یادآور شد: به خاطر مردم باید از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم و زیرا منجر به اشتغال و رفع بیکاری می‌شود.

استاندار مازندران با اظهار اینکه باید راهکارهایی برای حل مشکل سرمایه‌گذاران باید در استان پیدا شود، گفت: با تغییر رویکرد سرمایه‌گذار علاقمند به سرمایه‌گذاری در استان می‌شود زیرا بسترها در استان مازندران فراهم است.

حسینی پور تاکید کرد: هنر مدیران این است که با همکاری و همدلی و هم پوشانی شرایط را مهیا کنند و مسئولان نباید سرمایه‌گذاران را معطل کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری مازندران سرمایه گذاری محمود حسینی پور
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا