چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
172298
دوشنبه 1402/07/24 ساعت 06:23
سلام دوباره مازندران به لیگ برتر فوتبال ساحلی
مازندران

سلام دوباره مازندران به لیگ برتر فوتبال ساحلی

تیم فوتبال ساحلی آداک نوشهر به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر؛ تیم آداک نوشهر در هفته ششم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، میزبانش موج نوین را در شهر بندرگناوه شکست داد و در سواحل خلیج فارس جشن صعود گرفت.

شاگردان سهند اسماعیلی در این بازی با نتیجه ۷ بر ۴ حریف خود را مغلوب کردند و با ۱۲ امتیاز به صدرنشینی خود تداوم بخشیدند.

 

فرح آباد ساری دیگر تیم مازندرانی در هفته ششم استراحت داشت.این تیم که با ۹ امتیاز در جایگاه سوم جدول مسابقات قرار دارد، روز جمعه ۲۸ مهرماه در هفته پایانی باید تیم هشت امتیازی و رده سومی پاس بندرگناوه را در خانه اش شکست دهد و منتظر باخت تیم رده دومی و ۱۰ امتیازی سیاهکوه اردکان در بازی مقابل میزبانش آداک نوشهر در ساحل سیترای این شهر باشد.

 استان مازندران بعد از نایب قهرمانی شهریار ساری در لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران و بعد از اینکه در یک فصل دو نماینده در لیگ برتر داشت، بعد از فروش امتیاز نماینده ساری و نوشهر حدود دو سه فصلی بدون نماینده در لیگ برتر بود اما حالا آداک پرچم دار مازندران در لیگ برتر فصل آینده خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/م


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
آداک نوشهر فوتبال ساحلی لیگ برتر ورزش مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا