چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
172590
چهارشنبه 1402/07/26 ساعت 10:53
113 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند
گلستان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

113 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تعداد بیماران بستری کرونایی در گلستان به 113 نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گل‌فیروزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان به ۱۱۳ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران بستری، ۲۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۶ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان حتماً بهداشت تنفسی را رعایت کنند، اظهار کرد: اگر فرد احساس بیماری می‌کند در خانه بماند و اگر علائم تب و سرفه دارند و به سختی نفس می کشند، زودتر به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

گل‌فیروزی خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک هنگام حضور در تجمع‌ها همچنان بر پیشگیری از ابتلای مجدد به کرونا مؤثر بوده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گلستان گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا