چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
173966
شنبه 1402/07/29 ساعت 14:40
ساخت مرکز پیشگیری و درمان سرطان در جویبار
مازندران

ساخت مرکز پیشگیری و درمان سرطان در جویبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از امضای تفاهم نامه ساخت مرکز پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان و آزمایشگاه مرجع در شهرستان جویبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران،  فرهاد غلامی ظهر امروز در نشست با جمعی از خیران و مسوولان حوزه سلامت جویبار، از امضای تفاهم‌نامه ساخت مرکز پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان و آزمایشگاه مرجع در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه ساختمان این پروژه در زمین اهدایی خیر ارزشمند رمضانعلی رحیمی در مساحت ۶۵۰ متر و سازه ۸۰۰ متر احداث خواهد شد، تصریح کرد: ساخت این پروژه با مجمع خیران جویبار بوده و تجهیز آن نیز با مشارکت مجمع خیرین و دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه سرطان سومین عامل مرگ در کشور است، افزود: احداث این مرکز اقدام بسیار خوبی در جهت پیشگیری، شناسایی و درمان سرطان است.

غلامی با تاکید بر پیگیری لازم برای در اولویت قرار گرفتن این پروژه، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، میانگین سن ابتلا به سرطان از ۵۷ سال اوایل انقلاب، اکنون به ۷۶ سال رسیده که نشان می‌دهد در  حوزه سلامت اقدامات موثری انجام شده است و امیدواریم این عدد را در سال‌های آتی به ۸۰ سال برسانیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
استان مازندران بیماری سرطان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ساخت مرکز درمان بیماران سرطانی فرهاد غلامی نشست با خیران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا