چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
174036
یکشنبه 1402/07/30 ساعت 08:44
5 هزار تن نارنگی از ساری صادر شد/ احداث شهرک گلخانه ای
مازندران
فرماندار ساری:

5 هزار تن نارنگی از ساری صادر شد/ احداث شهرک گلخانه ای

ساری- فرماندار ساری از صادرات پنج هزار تن نارنگی از این شهرستان به مقصد کشورهای مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوبخت صبح یکشنبه در جمع مسئولان شهرستان ساری با اشاره به فصل برداشت مرکبات و نارنگی اظهار داشت: تاکنون ۴۵ درصد از نارنگی صادر شده از استان مربوط به شهرستان ساری بوده است.

وی میزان صادرات نارنگی ثبت شده در شهرستان را ۵ هزار تن اعلام و به نقش مهم حوزه کشاورزی در تأمین امنیت غذایی و تولید کالاها اشاره کرد.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه کاره را از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های مهم بیان کرد و گفت: فاز اول پروژه‌های پل کابلی و پل شهید نوری و پل فرح آباد گوهرباران باید در سال جاری تکمیل شود.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به پیش ثبت نام ۲۸۵ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود گفت: تاکنون ثبت نام ۱۴ داوطلب قطعی شده است.

نوبخت ایجاد شهرک گلخانه‌ای را از جمله نیازهای شهرستان ذکر کرد و گفت: تاکنون سه قطعه اراضی ملی برای احداث این شهرک شناسایی شده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
صادرات غیرنفتی فرمانداری ساری محمد علی نوبخت
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا