چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
175120
دوشنبه 1402/08/08 ساعت 11:12
حسن یزدانی از بیمارستان مرخص شد
مازندران

حسن یزدانی از بیمارستان مرخص شد

حسن یزدانی بعد از مرخص شدن از بیمارستان گفت: می‌خواهم بهترین مدال المپیک را بگیرم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسن یزدانی که روز جمعه کتف راست خود را به تیغ جراحان سپرد، پس از ۲ روز استراحت از بیمارستان مرخص شد.

حال عمومی حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان خوب است و وی باید ادامه روند درمانی خود را طی کند تا برای حضور در المپیک پاریس و کسب دهمین مدالش، آماده شود.

*یزدانی: می‌خواهم بهترین مدال المپیک را بگیرم

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک پس از جراحی روز گذشته‌اش گفت: به فاصله ۲ الی ۳ ماه تا مسابقات جهانی، آسیب‌دیدگی برای کتف من اتفاق افتاد که بعد از رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی، تصمیم گرفتیم کتفم را عمل کنیم؛ خداراشکر عمل خوبی داشتم که با موفقیت انجام شده.

حسن یزدانی اظهار کرد: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک به آمادگی صددرصدی روی تشک کشتی بیایم و در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴، با تمام توان خوش‌رنگ‌ترین مدال را بگیرم و دل هم‌وطنانم را شاد کنم.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
حسن یزدانی حسن یزدانی کشتی یزدانی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا