چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
176453
پنج‌شنبه 1402/08/11 ساعت 13:20
200 روستای مازندران در فاز اول محرومیت زدایی آبرسانی می شود
مازندران
مدیرعامل آبفای مازندران:

200 روستای مازندران در فاز اول محرومیت زدایی آبرسانی می شود

جویبار- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از تخصیص اعتبار در فاز نخست محرومیت زدایی برای 200 روستا با اعتبار 330 میلیارد تومان در استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده ظهر پنج شنبه درآئین آغاز عملیات اجرایی فاضلاب شهر جویبار و روستای شورکا با بیان اینکه ادامه اجرای طرح فاضلاب شهری بعد از ۱۱ سال در شهر جویبار آغاز خواهد شد، گفت؛ کتابچه تنش آبی برای استان مازندران تدوین شده است و خوشبختانه با پیگیری‌های نمایندگان و مسئولین دلسوز استان ۶۰۲ میلیارد تومان از محل تنش آبی برای اجرای پروژه‌ها اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه در یک هزار و ۳۵۰ روستا طرح محرومیت زدایی عملیاتی خواهد شد، افزود: ۸۷۰ پروژه در سطح استان مازندران در حال اجرا است و دو هزارو ۳۶۰ برنامه برای عملیاتی شدن به شرکت مهندسی آب و فاضلاب و وزارت نیرو ارائه شده است.

برارزاده ادامه داد: خوشبختانه ۵۲ درصد از اجرای پروژه فاضلاب شهری در جویبار به اتمام رسیده است و ادامه کار نیز به زودی اجرا خواهد شد.

مدیر عامل آبفای مازندران به اجرای طرح فاضلاب شهری در ۲۶ شهر استان اشاره کرد و گفت: بعد ۱۱ سال جویبار در طرح تنش فاضلاب گنجانده شده است.

نیازمند اعتبارات ملی برای بهسازی شبکه‌های فرسوده هستیم

فرماندار جویبار در این مراسم ضمن تشکر از پیگیری‌های نمایندگان و مسئولان برای رفع مشکل آب شهرستان گفت: در یکی دوسال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه آب شهرستان انجام شده است که امیدواریم این روند برای رفع مشکلات چند ساله آب شرب و کشاورزی ادامه داشته باشد.

کمال رستمعلی بیان کرد: برای بهسازی شبکه فرسوده انتقال آب شهرستان نیاز به پیگیری‌های ملی است و امیدواریم اجرای پروژه فاضلاب شهری نقطه عطفی برای انجام اقدامات بزرگ‌تر در شهرستان باشد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آب و فاضلاب شهری آبرسانی بهزاد برارزاده
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا