چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
176729
شنبه 1402/08/13 ساعت 11:11
136 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند
گلستان
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

136 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند

گرگان- رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افزایش 31 بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: 136 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گل‌فیروزی، صبح شنبه در جمع خبرنگاران استان از افزایش ۳۱ بیمار کرونایی در گلستان خبر داد و اظهار کرد: اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان به ۱۳۶ نفر رسیده است در حالی که این عدد در روز گذشته ۱۰۵ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع بیماران بستری، ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: ۹ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

گل‌فیروزی با اشاره به نزدیک شدن فصل سرما، اظهار کرد: نیاز است مردم پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند و از آن می‌خواهیم با رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی از شیوع بیماری‌های حاد تنفسی در استان پیشگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشگیری، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ازجمله، رعایت فاصله اجتماعی در فضاهای سرپوشیده، استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست‌ها، ضروری است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گلستان گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا