چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
176790
شنبه 1402/08/13 ساعت 14:20
معاون وزیر بهداشت: به‌ زودی تعدادی از مصدومان حریق لنگرود مرخص می‌شوند
گیلان

معاون وزیر بهداشت: به‌ زودی تعدادی از مصدومان حریق لنگرود مرخص می‌شوند

معاون وزیر بهداشت با اشاره به رضایت مصدومان حریق لنگرود از سطح خدمات درمانی ارائه‌شده به آن‌ها گفت: با توجه به سیر درمان مطلوب ارائه‌ شده به این بیماران، به‌ زودی تعدادی از آن‌ها مرخص خواهند شد.

سعید کریمی، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت در حاشیه عیادت از بیماران، مجروحان و حادثه دیدگان حریق کمپ ترک اعتیاد لنگرود تحت مداوا در مرکز آموزشی درمانی رشت با بیان اینکه در جریان این حادثه ۱۷ مجروح و مصدوم به مراکز درمانی ما ارجاع شدند، اظهار کرد: دو نفر از این مصدومان به دلیل سوختگی سطحی در همان ساعات ابتدایی به‌ صورت سرپایی درمان و مرخص شدند. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ بیمار در مراکز درمانی ما بستری هستند که دو تن از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه و اینتوبه هستند، افزود: ۱۳ تن دیگر نیز که عمدتاً از رده سنی ۲۲ تا ۵۷ سال هستند سوختگی بین ۱۰ تا ۶۰ درصدی دارند. 

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خوشبختانه امکانات درمانی اعم از تجهیزات و نیروهای تخصصی و فوق تخصصی در مراکز ما وجود دارد، گفت: بیماران از سطح دریافت خدمات درمانی رضایت کافی دارند. 

کریمی با بیان اینکه وزارت بهداشت آماده ارائه هرگونه خدمات به بیماران و سانحه دیدگان در این حادثه است، افزود: با توجه به سیر درمان مطلوب ارائه‌شده به این بیماران، به‌زودی تعدادی از آن‌ها مرخص خواهند شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
بیمارستان رشت حریق لنگرود کمپ ترک اعتیاد لنگرود معاون وزیر بهداشت
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا