چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
177092
دوشنبه 1402/08/15 ساعت 10:52
69 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند
گلستان
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

69 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند

گرگان- رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از کاهش 67 بیمار کرونایی طی 48 ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: اکنون تعداد بیماران کرونایی در گلستان به 69 مورد رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گل‌فیروزی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران استان از کاهش ۶۷ بیمار کرونایی در گلستان خبر داد و اظهار کرد: اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان به ۶۹ نفر رسیده است در حالی که این عدد طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۳۶ مورد بوده است.

وی افزود: از مجموع بیماران بستری ۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه ۷ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند، گفت: نیاز است مردم پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

گفتنی است: تداوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی از عواملی است که به گفته کارشناسان بهداشتی می‌تواند از شیوع کرونا جلوگیری کند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گلستان گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا