چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
177126
دوشنبه 1402/08/15 ساعت 14:48
آدم‌ربایان در قائمشهر به 10 سال حبس و پرداخت دیه محکوم شدند
مازندران
رییس کل دادگستری مازندران:

آدم‌ربایان در قائمشهر به 10 سال حبس و پرداخت دیه محکوم شدند

قائمشهر- رییس کل دادگستری مازندران گفت: محکومیت بدوی متهمان آدم ربایی در قائمشهر به تحمل 10 سال حبس تعزیری و پرداخت دیه، از سوی دادگاه تجدیدنظر استان تأیید و قطعی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد صادق اکبری در این خصوص اظهار کرد: حسب محتویات پرونده، بزه دیده هنگام بازگشت به منزل، با سلاح سرد و افشانه فلفل مورد هجوم قرار گرفته و پس از ربایش و انتقال به مکان نامعلوم، مورد جرح عمدی واقع شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه با انجام تحقیقات گسترده و هوشیاری مأمورین، متهمین در شهرستان آمل دستگیر و به ارتکاب بزه مزبور اقرار کردند، افزود: پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر با صدور کیفرخواست، پرونده به یکی از شعب محاکم کیفری دو قائمشهر ارجاع و متهمین بابت اتهام مشارکت در آدم ربایی با وسیله نقلیه توأم با ایراد صدمه بدنی به ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت دیه در حق بزه دیده محکوم شدند که با توجه به قطعیت دادنامه، پرونده امر هم اکنون در مرحله اجرای حکم قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان در راستای حفظ امنیت مردم و برقراری نظم و آرامش، بدون هیچ‌گونه اغماضی، با هر یک از مصادیق ناامنی خصوصاً تعرض به تمامیت جسمانی شهروندان، به نحو قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آدم ربایی دادگستری مازندران محمد صادق اکبری
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا