چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
177199
دوشنبه 1402/08/15 ساعت 22:26
شهرداری گرگان مقابل مس کرمان به سومین برد پیاپی خود دست یافت
گلستان
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال کشور؛

شهرداری گرگان مقابل مس کرمان به سومین برد پیاپی خود دست یافت

گرگان- تیم شهرداری گرگان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه 84 بر 74 بر میزبان خود مس کرمان غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم شهرداری گرگان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ بر میزبان خود مس کرمان غلبه کرد.

این دیدار در سالن تجلی شهر کرمان آغاز شد.

شهرداری گرگان کوارترهای اول تا سوم را به ترتیب با امتیازات ۳۰ بر ۲۶، ۲۴ بر ۲۱ و ۱۹ بر ۱۶ به برتری رسید و دوتیم در کوارتر چهارم به تساوی در امتیاز ۱۱ رسیدند.

این سومین برد متوالی شاگردان مصطفی هاشمی در مسابقات پس از شکست تیم‌های لیموندیس شیراز و ذوب‌آهن اصفهان است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بسکتبال شهرداری گرگان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا