چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
177300
سه‌شنبه 1402/08/16 ساعت 17:40
اولین تبعات حذف از لیگ قهرمانان آسیا/ نساجی به فروش گذاشته شد
مازندران
از سوی مدیرعامل نه مالک!

اولین تبعات حذف از لیگ قهرمانان آسیا/ نساجی به فروش گذاشته شد

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با انتشار نامه ای از آمادگی برای واگذاری این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شکست سه بر یک تیم فوتبال نساجی مقابل نوبهار ازبکستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که حاضر است این باشگاه را واگذار کند.

در همین رابطه باشگاه نساجی مازندران طی فراخوانی اعلام کرد، آماده واگذاری است و متقاضیان می‌توانند در این زمینه اقدامات لازم و اشاره شده در نامه فوق را پیگیری کنند. نامه واگذاری این باشگاه البته به امضا محمدصادق درودگر مدیرعامل این باشگاه منتشر شده است و اثری از مالک باشگاه در این نامه نیست.

باشگاه نساجی واگذار می شود


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا