چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
179114
چهارشنبه 1402/08/24 ساعت 14:18
رحمتی رسما در نساجی ماندنی شد/ اضافه شدن یک عضو به کادر فنی
مازندران

رحمتی رسما در نساجی ماندنی شد/ اضافه شدن یک عضو به کادر فنی

با اعلام باشگاه نساجی، سید مهدی رحمتی رسما در این تیم ماندنی شد و تمرینات از فردا پنج‌شنبه از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست اعضای هیأت مدیره باشگاه امروز با حضور صادق درودگر مدیرعامل باشگاه، امیر حسین فتحی رئیس هیأت مدیره، حمید بایندریان، ایزد سیف الله پور (به صورت بر خط)، امیر عرب و هومن افاضلی برگزار و در این جلسه پیرامون شرایط و عملکرد تیم در هفته‌های اخیر و بررسی شرایط بحث و تبدیل نظر صورت گرفت.

در این این نشست و بعد از صحبت‌های اعضای هیأت مدیره، آنها حمایت خود را از سرمربی تیم اعلام کرده و مقرر شد تمرینات تیم از فردا مجدداً از سر گرفته شود.

همچنین طبق صحبت‌های صورت گرفته بین رحمتی و اعضای هیأت مدیره باشگاه، مقرر شد کادر فنی نساجی تقویت و یک عضو جدید به جمع کادر فنی تیم اضافه شود. سرمربی نساجی امروز دو نفر از مربیان مدنظر خود را به باشگاه معرفی کرد که قرار است بعد از بررسی گزینه‌ها توسط اعضای هیأت مدیره، نهایتاً تا پایان امشب این عضو جدید کادر فنی معرفی شده و از فردا در تمرینات شرکت کند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تیم فوتبال نساجی مازندران سیدمهدی رحمتی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا