چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
179712
دوشنبه 1402/08/29 ساعت 11:56
بهره‌برداری از نخستین دستگاه سیتی آنژیوگرافی بخش دولتی در مازندران
مازندران

بهره‌برداری از نخستین دستگاه سیتی آنژیوگرافی بخش دولتی در مازندران

نخستین دستگاه اسپکت سیتی و نخستین دستگاه سیتی آنژیوگرافی در بخش دولتی استان مازندران بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیین بهره‌برداری از نخستین دستگاه اسپکت سیتی در استان مازندران و اولین دستگاه سیتی آنژیوگرافی در بخش دولتی استان با حضور استاندار مازندران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) ساری برگزار شد.

فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از دو دستگاه مهم تصویربرداری پزشکی پیشرفته در مرکز آموزشی درمانی حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: این بیمارستان اولین مرکز دارنده دستگاه اسپکت سیتی در استان مازندران است که با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریالی خریداری شد.

وی هزینه خرید دستگاه سی تی آنژیوگرافی را ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این دستگاه نیز به‌عنوان نخستین دستگاهی است که در بخش دولتی استان مازندران راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هزینه آماده سازی فضای فیزیکی بخش اسپکت سیتی ۵۰ میلیارد ریال  و هزینه آماده سازی بخش سی تی آنژیوگرافی ۶۰ میلیارد ریال است، گفت: تقریباً ۱۰ میلیارد ریال از این مبلغ با مشارکت خیر ارجمند حاج محمد جواد عاشقان انجام شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
افتتاح پروژه بهره برداری بیمارستان فاطمه زهرا ساری رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران فرهاد غلامی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا