چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
179736
دوشنبه 1402/08/29 ساعت 14:44
366 دستگاه الکتروپمپ برای رفع تنش آبی در مازندران خریداری شد
مازندران
مدیرعامل آبفای مازندران:

366 دستگاه الکتروپمپ برای رفع تنش آبی در مازندران خریداری شد

ساری- مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از خرید و نصب 366 دستگاه الکتروپمپ برای رفع تنش آبی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد برارزاده از خرید، نصب و تعویض ۳۶۶ دستگاه الکتروپمپ در سطح استان طی شش ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: طی نیمه نخست امسال به منظور رفع تنش آبی ۳۶۶ دستگاه الکتروپمپ با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال تعویض شد.

وی افزود: در حال حاضر هزار و ۴۴۷ دستگاه الکتروپمپ، آب را از چشمه‌ها و چاه‌های سطح استان به مخازن ذخیره انتقال می‌دهد که از طریق شبکه‌های توزیع به دست مشترکان می‌رسد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آب و فاضلاب شهری بهزاد برارزاده تنش آبی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا