چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
179862
سه‌شنبه 1402/08/30 ساعت 12:05
اعلام جرم برای مدیران آموزش و پرورش شهرستان مینودشت
گلستان
در پی سقوط درخت بر روی دانش آموزان انجام شد؛

اعلام جرم برای مدیران آموزش و پرورش شهرستان مینودشت

مینودشت- دادستان مینودشت در پی حادثه دلخراش سقوط درخت روی دانش آموزان یکی از مدارس این شهرستان، برای 2 نفر از مدیران آموزش و پرورش اعلام جرم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رضی حسینی اظهار کرد: متأسفانه با وجود هشدارهای هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید، روز گذشته ۲ مدرسه شهرستان مینودشت در مقطع ابتدایی و متوسطه، اردوی دانش آموزی در جنگل باقر آباد این شهرستان برگزار کردند.

وی افزود: با شدت گرفتن وزش باد، یکی از درختان جنگلی سقوط کرد که بر اثر این حادثه یک معلم و ۲ دانش آموز مقطع ابتدایی صدمه دیدند که حال یکی از دانش آموزان وخیم است.

دادستان حسینی افزود: در پی این حادثه، پرونده در دادسرای مینودشت تشکیل و سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان و مدیر مدرسه به دادسرا احضار شدند.

وی گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی و وزش محسوس باد در روز حادثه، باید اردو لغو می‌شد اما این اتفاق نیفتاد و این حادثه ناگوار روی داد.

حسینی گفت: پرونده در مرحله تحقیقات است و با مقصران حادثه برخورد خواهد شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
حوادث غیر مترقبه دادگستری گلستان دانش آموز مینودشت
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا