چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
181522
یکشنبه 1402/09/05 ساعت 17:13
رئیس آموزش و پرورش بابل: ادعای تنبیه یک دانش‌آموز در حال رسیدگی است
مازندران

رئیس آموزش و پرورش بابل: ادعای تنبیه یک دانش‌آموز در حال رسیدگی است

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل در واکنش به ادعای کتک خوردن یک دانش‌آموز در مدرسه گفت: واحدهای بازرسی و حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل هم‌اکنون در حال رسیدگی و بررسی دقیق صحت و سقم این موضوع هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، پدر یکی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در شهرستان بابل مدعی کتک خوردن فرزندش توسط مدیر مدرسه شد و این مسئله بازتاب‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

در همین رابطه مهدی اسدی امیری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل گفت: پس از بررسی اولیه مشخص شد ادعای مطرح شده از سوی شاکی با اظهارات مدیر و تعدادی از دانش‌آموزان در این رابطه، متفاوت است.

وی عنوان کرد: بر این اساس واحدهای بازرسی و حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل هم‌اکنون در حال رسیدگی و بررسی دقیق صحت و سقم این موضوع هستند و تا حصول نتیجه پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/غ


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
آموزش و پرورش مازندران کتک خوردن دانش آموز از مدیر مطالبه پدر از کتک خوردن پسرش در مدرسه
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا