چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
181957
چهارشنبه 1402/09/08 ساعت 15:07
برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه کم‌برخوردار کیشون‌بن تالش
گیلان

برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه کم‌برخوردار کیشون‌بن تالش

بیمارستان صحرایی منطقه کم‌برخوردار کیشون‌بن شهرستان تالش به همت بسیج جامعه پزشکی گیلان به مدت 2 روز دایر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، بیمارستان صحرایی منطقه کم‌برخوردار کیشون‌بن شهرستان تالش به همت بسیج جامعه پزشکی گیلان به مدت ۲ روز دایر شد.

محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تعدادی از معاونین و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز امروز در جریان برپایی بیمارستان صحرایی کیشون‌بن حضور یافتند و تعدادی از بیماران را نیز ویزیت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه برپایی بیمارستان صحرایی کیشون‌بن تالش با تقدیر از حضور پزشکان و پرستاران جهادی در این عرصه سلامت‌محور اظهار کرد: حدود ۲۰ پزشک متخصص و عمومی در کنار سایر کادر درمان به صورت رایگان بیماران این منطقه کم برخوردار را ملاقات و درمان می‌کنند.

به گفته آشوبی، تمامی امکانات و تجهیزاتی پزشکی لازم برای ارایه خدمات درمانی به صورت سرپایی در این بیمارستان صحرایی مستقر است.

سید علی صدر مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه قدس گیلان نیز اظهار کرد: در بیمارستان صحرایی کیشون‌بن شهرستان تالش تمامی پزشکان متخصص با تجهیزات پزشکی به مدت دو روز حضور داشته و فرایند ویزیت، درمان و در صورت لزوم ارجاع بیماران به بیمارستان‌ها جهت درمان تخصصی تر را انجام خواهند داد.

منطقه کیشون‌بن بیش از ۵۰۰۰ نفر جمعیت و دارای ۲۰ روستای فاقد خانه بهداشت است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان علوم پزشکی علوم پزشکی گیلان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا