چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
182266
شنبه 1402/09/11 ساعت 10:38
دانشجویان گرگانی با پیکر شهید «غلامرضا تولی» وداع کردند
گلستان
صبح شنبه؛

دانشجویان گرگانی با پیکر شهید «غلامرضا تولی» وداع کردند

گرگان- صبح امروز دانشجویان و مجموعه فلسفی دانشگاه علوم پزشکی گرگان با شهید «غلامرضا تولی» وداع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر نخستین «غلامرضا تولی» شهید مدافع حرم گلستان که بعد از حدود ۱۱ سال به استان بازگشت صبح شنبه دانشجویان و مجموعه فلسفی دانشگاه علوم پزشکی گرگان با آن وداع کردند.

این مراسم با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و آحاد و گروه‌های مختلف مردمی برگزار شد.

مراسم وداع با پیکر شهید غلامرضا تولی طی روز گذشته در شهرستان‌های چون مینودشت، آزادشهر، علی‌آبادکتول و گرگان برگزار شد.

بر اساس اعلام ستاد مراسم استقبال، تشییع و تدفین این شهید، امروز شنبه پس از وداع دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان، مراسم وداع دیگری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار خواهد شد و سپس به شهرستان گنبدکاووس (محل زندگی خانواده شهید) منتقل خواهد شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
شهدای مدافع حرم شهید گرگان
اشتراک گذاری