چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
183165
شنبه 1402/09/18 ساعت 09:55
2 محکوم به قصاص نفس، در شهرستان آمل  از دار مجازات رهایی یافتند
مازندران
در راستای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم»؛

2 محکوم به قصاص نفس، در شهرستان آمل از دار مجازات رهایی یافتند

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» با همکاری مسئولین دستگاه قضایی، خیران و رضایت اولیای دم مقتول، 2 محکوم به قصاص نفس، از دار مجازات رهایی یافتند.

به گزارش ایسنا، حجت‌اسلام و المسلمین محمدصادق اکبری اظهار کرد: اجرای دقیق سیاست‌های ابلاغی از سوی مرکز حل اختلاف، نظیر، پویش‌های مناسبتی منتهی به تحقق مصالحه در پرونده‌های متعدد و نهایتاً آزادی زندانیان، از مهمترین دستاوردهای اعضای شعب شوراهای حل اختلاف سراسر استان بوده است.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص عفو و گذشت، از اقدام انسان‌دوستانه‌ی خانواده‌ی آن مرحوم که با گذشت و اعلام رضایت، زمینه‌ی توسعه و گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه را فراهم آوردند؛ قدردانی و ابراز امیدواری کرد، این سنت حسنه در همه‌ی پرونده‌ها تسری یابد.

بر اساس این گزارش، دو زندانی مذکور بابت ارتکاب قتل عمد، محکوم به قصاص نفس شده و از سال ۱۳۹۶ تاکنون، در زندان  بسر می‌بردند.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
دادگستری مازندران شهرستان آمل گذشت از قصاص نفس منطقه مازندران
اشتراک گذاری