چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
184286
یکشنبه 1402/09/19 ساعت 20:09
شبکه گازرسانی مازندران به تهران وصل می شود
مازندران
مدیرعامل گاز مازندران:

شبکه گازرسانی مازندران به تهران وصل می شود

ساری -مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: شبکه گازرسانی مازندران از هراز و سوادکوه به تهران متصل خواهد شد که موجب کاهش افت فشار گاز استان می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم مایلی رستمی گفت: شبکه گازرسانی مازندران از هراز و سوادکوه به تهران متصل خواهد شد که موجب کاهش افت فشار گاز استان می‌شود.
رستمی در نشست رئیس و هیأت رئیسه شورای اسلامی مازندران برای بررسی گازرسانی به مناطق بالادست استان که از مطالبات شهروندان و شورای اسلامی استان است، اظهار کرد: در بخش گازرسانی به مناطق بالادست مازندران حدود ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای امسال اختصاص یافت که طرح‌های این مناطق به سرعت در حال اجرا است.

منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
ساری گاز رسانی مصرف گاز
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا