حکیم منصوری عضو بسکتبال با ویلچر ایران در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران در خصوص دیدارش با رهبری اظهار کرد: دیدار با رهبر عزیز خیلی خوب و معنوی بود.
منصوری افزود: صحبتها و توصیههای خوبی انجام در مورد ورزش و روح جوانمردی در ورزشکاران مباحث خیلی خوبی مطرح شد.
وی بیان کرد: من برای بار دوم بود که افتخار دیدار با رهبر را داشتم که از این بابت بسیار خرسندم.
این ورزشکار با اشاره به حس و حالش از این دیدار، بیان کرد: من حس خیلی خوب و عالی داشتم و این که برای بار دوم ایشان را دیدم خیلی خوشحال بودم.
منصوری تاکید کرد: دیدار با رهبر انگیزه و روحیه خوبی برای ما بود و نکات و راهنماییهای که به همه مسؤولان و ورزشکاران داشتند اگر به آن عمل شود، راه روشنی در پیش همه ما خواهد بود.
وی تاکید کرد: دیدار با رهبر، درس زندگی و جوانمردی و فعل خواستن را در وجود ما تبلور میکند.
منصوری در خصوص توسلاتش در زمان مسابقات گفت: من همیشه به حضرت علی(ع) توکل میکنم چون ایشان در جوانمردی و تلاش الگو تمامی ورزشکاران و مردم هستند.
پایان پیام/۸۶۰۵۹/غ