چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
185075
شنبه 1402/09/25 ساعت 12:48
10 نفر در گرگان دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند
گلستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

10 نفر در گرگان دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از مسمومیت 10 نفر در گرگان بر اثر با گاز مونوکسیدکربن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم غریب آبادی از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در گرگان خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه ۱۰ نفر دچار مسمومیت شدند.

وی افزود: چهار نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر در قالب دو تیم و به همراه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: چهار نفر از حادثه دیدگان به دلیل مشکل تنفسی پس از اقدامات درمانی (اکسیژن تراپی) به بیمارستان صیاد شیرازی گرگان انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: ۶ مصدوم دیگر توسط کد اورژانس انتقال داده شدند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
قاسم غریب آبادی مسمومیت هلال احمر گلستان
اشتراک گذاری