چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
185320
دوشنبه 1402/09/27 ساعت 12:23
تعدادی از جایگاه های سوخت رامسر به صورت دستی فعال شد
مازندران
فرماندار رامسر:

تعدادی از جایگاه های سوخت رامسر به صورت دستی فعال شد

رامسر- فرماندار رامسر از فعال سازی برخی از جایگاه های سوخت در شهرستان به صورت آفلاین و دستی خبر داد.

ابراهیم شیرود عشوریان در گفت وگو با خبرنگار مهر از فعال شدن برخی جایگاه‌های سوخت به صورت دستی خبر داد و از مردم خواست تا برای فعال سازی کامل جایگاه‌ها صبوری داشته باشند.

وی از مردم خواست تا از مراجعه غیرضرور به جایگاه‌ها خودداری کنند و گفت: با تلاش همکاران شرکت نفت، اختلال صورت گرفته در حال رفع است.

۲۶۰ جایگاه عرضه سوخت در مازندران فعالیت می‌کند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
جایگاه سوخت رامسر فرمانداری رامسر
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا