چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
186069
جمعه 1402/10/01 ساعت 15:41
وزیر نیرو: سد هراز یکی از اولویت‌های مهم کشور برای مدیریت منابع آب است
مازندران

وزیر نیرو: سد هراز یکی از اولویت‌های مهم کشور برای مدیریت منابع آب است

وزیر نیرو در بازدید از سد هراز گفت: سد هراز یکی از اولویت‌های مهم کشور برای مدیریت منابع آب است و در بازدید از سد هراز، از مراحل پیشرفت کار مطلع شدیم، بالغ بر 60 درصد از حجم سد هراز خاکریزی شده و به ارتفاع 82 متر رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، امروز جمعه در بازدید از سد هراز اظهار کرد: سد هراز یکی از اولویت‌های مهم کشور برای مدیریت منابع آب است و در بازدید از سد هراز، از مراحل پیشرفت کار مطلع شدیم که از استاندار مازندران و مدیران و عوامل اجرایی برای سرعت بخشیدن به کار قدردانی داریم.

وزیر نیرو گفت: بالغ بر ۶۰ درصد از حجم سد هراز خاکریزی شده و به ارتفاع ۸۲ متر رسیده است که با تزریق اعتبارات رشد بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در یک‌ماه گذشته رکودی در کارگاه دیده شد، اظهار کرد: با تزریق اعتبارات شاهد سرعت بخشی بهتری در بدنه سد خواهیم بود و در دیگر اجزا هم سرعت بخشی می‌شود.

محرابیان گفت: برای بدنه سد هراز، اعتبار مناسبی به‌زودی پیش‌بینی می‌شود تا شاهد سرعت بخشی بیشتر در پروژه باشیم؛ همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی می‌تواند کمک کار ما در اتمام‌پروژه باشد تا شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م/ض


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
سد هراز علی اکبر محرابیان وزیر نیرو
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا