چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
186075
جمعه 1402/10/01 ساعت 15:41
دستگاه توموتراپی در گرگان راه‌اندازی شد
گلستان

دستگاه توموتراپی در گرگان راه‌اندازی شد

گرگان- باحضور معاون وزیر بهداشت دستگاه جدید توموتراپی در مرکز آموزشی درمانی 5 آذر گرگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دستگاه جدید توموتراپی با حضور حسین فرشیدی معاون بهداشتی وزارت، سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه و جمعی از معاونین دانشگاه با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان در مرکز آموزشی درمانی ۵ آذر گرگان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این دستگاه پیشرفته که برای بیماران سرطانی و صعب العلاج به بهره‌برداری رسیده است می‌تواند کمک بزرگی در جهت ارائه خدمت به بیماران استان کند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دولت سیزدهم گلستان مراکز درمانی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا