چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
186093
جمعه 1402/10/01 ساعت 19:25
غرب مازندران در ذخیره منابع آبی دچار عقب ماندگی است
مازندران
استاندار مازندران:

غرب مازندران در ذخیره منابع آبی دچار عقب ماندگی است

ساری- استاندار مازندران گفت: غرب مازندران در بخش ذخیره منابع آبی دچار عقب ماندگی است و باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور شامگاه جمعه در آئین آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس آباد، در منطقه‌ی دوهزار تنکابن که با حضور وزیر نیرو انجام شد، ضمن قدردانی از حضور وزیر در مازندران اظهار داشت: در دولت سیزدهم خدمات بسیار ارزشمندی در حوزه آبرسانی مازندران انجام شده است.

حسینی پور افزود: سفر وزیر نیرو به مازندران بسیار پر خیر و برکت بوده و از چندین پروژه مهم آبرسانی استان بازدید کردند.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه غرب مازندران از منظر ذخیره آب دچار عقب ماندگی بوده و در این زمینه محروم است، خاطر نشان کرد: با توجه‌به اینکه این منطقه مقصد گردشگری بودن و جمعیت آن در ایام تعطیل به چندین برابر می‌رسد و به همین دلیل، این منطقه در حوزه خدمات رسانی بویژه برق و آب دچار تنش است.

استاندار مازندران اضافه کرد: خواست مردم غرب مازندران این است که به منظور پایداری آب شرب و کشاورزی پروژه‌ها طراحی شوند و تنش آب و برق در این منطقه کاهش یابد.

وی گفت: مردم این منطقه معضل ترافیک هم دارند که لزوم رفع آن نیز از طریق پروژه‌های راهسازی احساس می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آبرسانی استانداری مازندران محمود حسینی پور
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا