چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
186121
شنبه 1402/10/02 ساعت 10:01
قطع شبانه درختان حاشیه جاده عباس آباد توسط باند معتادان
مازندران
مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر:

قطع شبانه درختان حاشیه جاده عباس آباد توسط باند معتادان

نوشهر- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- نوشهر گفت: قطع شبانه درختان حاشیه جاده عباس آباد- کلاردشت توسط عوامل سودجو و دارای اعتیاد که در قالب باند فعال هستند، انجام شده است.

مهرداد خزایی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قطع شبانه درختان جنگلی حاشیه جاده عباس آباد به کلاردشت توسط عوامل سودجو و متخلفین سابقه دار با سوابق کیفری و حبس متعدد و دارای اعتیاد به مواد مخدر که به صورت باندی و سازمان یافته فرا استانی فعال هستند، صورت گرفت.

وی اظهار داشت: با هوشیاری مأموران منابع طبیعی شناسایی و اقدامات قضائی با تشکیل پرونده انجام شده و حکم جلب سودجویان از سوی دادستان شهرستان عباس آباد صادر که به زودی با همکاری نیروی انتظامی و عوامل امنیتی شهرستان، دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح قضائی خواهند شد.

خزایی ضمن قدردانی و احترام به همه کسانی که نگاه ویژه به منابع طبیعی دارند و گزارشات را به حافظان منابع طبیعی می‌رسانند افزود: کد امداد جنگل و مرتع با شماره تماس ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی، آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، قاچاق چوب است.

وی از عموم مردم طبیعت دوست درخواست کرد با ارسال گزارش‌های خود در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی یاریگر حافظان انفال باشند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
قطع درختان منابع طبیعی مازندران مهرداد خزایی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا