چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
186235
یکشنبه 1402/10/03 ساعت 08:57
آغاز سفر استاندار و مدیران مازندران به شهرستان آمل
مازندران

آغاز سفر استاندار و مدیران مازندران به شهرستان آمل

آمل- هجدهمین سفر استانی مسوولان مازندران برای محرومیت زدایی در شهرستان آمل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران صبح یکشنبه در آغاز هجدهمین سفر شهرستانی مسئولان استان به آمل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: حضور درمناطق روستایی توسط مدیران کل و نمایندگان استاندار، بررسی مسائل شهرستان، رسیدگی به وضعیت ادارات و عملکرد آنان، بررسی پروژه‌های مهم شهرستان از جمله اهداف سفر است.

وی با بیان این که پروژه‌های نیازمند حمایت ویژه در ستاد تسهیل بررسی می‌شود، ملاقات با نخبگان و اقشار مختلف و بررسی نظام مسائل شهرستان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: در جلسه شورای اداری شهرستان نیز با حضور مسائل شهرستانی و استانی مسائل مختلف جمع بندی می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آمل استانداری مازندران محمود حسینی پور
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا