چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
187335
دوشنبه 1402/10/04 ساعت 08:59
1500 خانواده گلستانی صاحب خانه شدند
گلستان

1500 خانواده گلستانی صاحب خانه شدند

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: در اولین روز زمستان و با توجه به سفر دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه‌و شهرسازی به گلستان، هزارو 500 خانواده روستایی گلستانی صاحب خانه شدند.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: سفر دوم رئیس‌جمهور و هیئت همراه به ویژه وزیر راه‌ و شهرسازی دستاوردهای خوبی در حوزه راه، مسکن روستایی و مسکن شهری برای مردم استان گلستان داشت.

وی تصریح کرد: در این سفر در اولین روز فصل سرما و زمستان، هزارو ۵۰۰ خانواده روستایی در استان گلستان با اعتبار ۵۲۵ میلیارد تومان صاحب خانه شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: همچنین در این سفر عملیات اجرایی پنج هزار واحد مسکن روستایی با اعتبار دو هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان در روستاهای استان گلستان آغاز شد.

وی ادامه داد: مالکان این واحدهای مسکونی می‌توانند از تسهیلات مسکن به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله بهره‌مند شوند.

حسینی با بیان اینکه متولی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت بنیاد مسکن است، گفت: در این سفر عملیات احداث هزارو ۵۰۰ واحد مسکن شهری آغاز شد.

پایان پیام/۸۳۰۲۱


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
بنیاد مسکن خانه صاحب خانه گرگان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا