چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
188229
یکشنبه 1402/10/10 ساعت 20:29
2 زندانی در مازندران به « حرمت حضرت زهرا (س)» بخشیده شدند
مازندران
رییس کل دادگستری مازندران:

2 زندانی در مازندران به « حرمت حضرت زهرا (س)» بخشیده شدند

ساری-رییس کل دادگستری مازندران گفت: با حمایت مالی سازمان بسیج حقوقدانان استان مازندران در راستای پویش « به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» دو نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد صادق اکبری ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خیران، سازمان بسیج حقوقدانان و ستاد دیه استان در این امر خداپسندانه اظهارکرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری و پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» این د و۲ زندانی با کمک ۷۰۰ میلیون ریالی از ندامتگاه‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی تصریح کرد: با پیگیری دادیاران ناظر بر زندان‌ها و به همت شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها و نیز تلاش مددکاران و همت خیران، محکومان جرایم غیرعمد از این کمک‌ها بهره‌مند می‌شوند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آزادی زندانیان دادگستری مازندران محمد صادق اکبری
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا