چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
188256
دوشنبه 1402/10/11 ساعت 06:43
عاملان بی‌نظمی در بیمارستان علی‌آبادکتول دستگیر شدند
گلستان

عاملان بی‌نظمی در بیمارستان علی‌آبادکتول دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول از دستگیری عاملان تخریب و بی‌نظمی در بیمارستان این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از علی‌آبادکتول، سرهنگ حسین نوروزی شامگاه یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری، اخلال و بی نظمی در بیمارستان، تیمی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند دو نفر اقدام به تخریب شیشه ها و ایجاد اخلال در نظم بیمارستان شدند که سریعا در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهمان در محل، گفت: ماموران پس از دستگیری و تشکیل پرونده، متهمان را برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی دادند.

پایان پیام/83026


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
بیمارستان تخریب علی آبادکتول فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا