چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
188317
دوشنبه 1402/10/11 ساعت 14:34
باند کلاهبرداری شرکت های هرمی در تنکابن متلاشی شد
مازندران
فرمانده انتظامی تنکابن:

باند کلاهبرداری شرکت های هرمی در تنکابن متلاشی شد

تنکابن- فرمانده انتظامی تنکابن از انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی و تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی به مرجع قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بهادر دیلمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۴ پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای متهمان در شهر شیرود تنکابن شدند.

سرهنگ دیلمی اضافه کرد: این افراد که در قالب یک باند ۱۳ نفره از استان‌های مختلف کشور اقدام به تبلیغ و عضوگیری برای یکی از شرکت‌های هرمی می‌کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تنکابن تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تنکابن کلاهبرداری نیروی انتظامی مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا