وی با اشاره به اینکه در این دانشکده ۷۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی مشغول تحصیل هستند، ادامه داد: این دانشکده با توانمندیهای موجود میتواند ظرفیت بسیار بزرگی را در زمینههای مختلف همچون بهبود فرآیندهای شیمیایی، مواد، تجهیزات و … برای کشور ایجاد نماید.
نجفی در ادامه با اعلام اینکه مجوز دانشکده شیمی در سال ۱۳۹۲ اخذ شده است گفت: این دانشکده با سه گروه شیمی کاربردی، شیمی معدنی و شیمی آلی فعالیت خواهد کرد.