چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
189187
سه‌شنبه 1402/10/19 ساعت 07:34
خسارت 450 میلیارد تومانی سیلاب به شبکه آب‌رسانی مازندران
مازندران

خسارت 450 میلیارد تومانی سیلاب به شبکه آب‌رسانی مازندران

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران گفت: امسال سیلاب به شبکه آب‌رسانی شهرهای مختلف استان مازندران 450 میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

بهزاد برارزاده مدیرعامل شرکت آبفای مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با اشاره به اینکه امسال سیلاب به شبکه آب‌رسانی شهرهای مختلف استان مازندران خسارت وارد کرد، گفت: سیلاب‌های پاییزی در سال جاری به شبکه آب‌رسانی در شهرهای عباس آباد، کلارآباد، چالوس، نکر، رویلن، چمستان، بلده، سوادکوه و بابل خسارت وارد کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران بیان کرد: براساس برآوردهای انجام شده در مجموع سیلاب حدود ۴۵۰ میلیارد تومان به تاسیسات آب‌رسانی مازندران خسارت زد.

برارزاده گفت: در راستای جبران و پیگیری، خسارت‌ها به مدیریت بحران کشور اعلام شد و امیدواریم با اختصاص اعتبارات این خسارت‌ها جبران شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
استان مازندران بهزاد برارزاده پاییز 1402 خسارت سیلاب قطعی آب مدیرعامل شرکت آبفای مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا