چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
191103
سه‌شنبه 1402/10/26 ساعت 17:53
4 نفر از مخلان نظم و امنیت در ساری دستگیر شدند
مازندران
فرمانده انتظامی ساری:

4 نفر از مخلان نظم و امنیت در ساری دستگیر شدند

ساری- فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری چهار نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی که در حال درگیری با شهروندان بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبداله حسن زاده اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر قدرت نمایی و حمل سلاح سرد، نزاع و درگیری و ‏ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط ۴ نفر از اراذل و اوباش که شامل یک زن و سه مرد بوده‌اند، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: مأموران یگان امداد این شهرستان پس ازهماهنگی قضائی با انجام تحقیقات میدانی متهمان را شناسایی و آنها را در حال درگیری با شهروندان دستگیر کردند و از آنها، یک عدد قمه و یک شمشیر کشف شد.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دستگیری ساری نیروی انتظامی مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا