چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
191496
شنبه 1402/10/30 ساعت 11:31
پیشرفت  80 درصدی مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهید بهشتی نوشهر
مازندران

پیشرفت 80 درصدی مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهید بهشتی نوشهر

معاون درمان وزارت بهداشت در بازدید از پروژه مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهید بهشتی نوشهر با اشاره به برنامه تعالی توزیع خدمات سلامت، گفت: این پروژه با 80 درصد پیشرفت فیزیکی جزو مراکز سطح یک کشوری به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت صبح امروز از پروژه مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهید بهشتی نوشهر بازدید کرد.

کریمی در این بازدید ضمن اشاره به برنامه تعالی توزیع خدمات سلامت، افزود: این پروژه با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی جزو مراکز سطح یک کشوری به‌شمار می‌رود.

محسنی بندپی عضو کمیسیون  بهداشت مجلس شورای اسلامی با توجه به سیاست جوانی جمعیت  استقرار این مرکز را در غرب مازندران ضروری دانست.

سیدپور رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان نوشهر، اعتبار اختصاص یافته برای این پروژه را ۱۸ میلیارد تومان  عنوان کرد و گفت: ۴.۵ میلیارد  از این مبلغ از محل سفر ریاست جمهوری  و بقیه از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.

وی افزود: ۸.۵ میلیارد از این اعتبارات مربوط به ساختمان  مرکز و مابقی مربوط به تجهیز مرکز است.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت سیدپور رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان نوشهر محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهید بهشتی نوشهر
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا