چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
191673
یکشنبه 1402/11/01 ساعت 20:06
پذیرش 160 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی سال جاری
مازندران
رئیس دانشگاه خبر داد

پذیرش 160 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی سال جاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پذیرش 160 دانشجوی خارجی در سال جاری خبرداد.

دکتر فرهاد غلامی، امروز اول بهمن در نشست شورای دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر ارتقای کمی و کیفی آموزش پزشکی بعنوان یکی از سیاست‌های اصلی این دانشگاه در مازندران اظهار کرد: با بستر سازی‌های مناسب در سال‌های اخیر به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردیم و امیدواریم که این مسئله تداوم پیدا کند.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۶۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه پذیرفته شدند، افزود: در حوزه بین المللی باید نیازهای آموزشی منطقه بررسی و بر اساس آن برنامه ریزی‌های لازم جهت جذب دانشجو به ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی صورت گیرد.

به گفته دکتر غلامی، جذب دانشجویان بین‌المللی علاوه بر درآمدزایی زمینه را برای ارتقای علمی و روابط بین المللی فراهم می کند.

این مسئول بر تحول و نوآوری در حوزه پزشکی تاکید کرد و ادامه داد: باید در حوزه آموزشی و پژوهشی نیازهای جامعه شناسایی شود و بر اساس آن برنامه ریزی لازم در بخش کلان صورت گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد: پژوهش‌های علمی در ارتقای سلامت جامعه نقش بسزایی دارد لذا باید به کاربردی بودن آن توجه شود.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی مازندران فرهاد غلامی منطقه مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا