چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
191735
دوشنبه 1402/11/02 ساعت 11:15
با درخشش مازنی‌ها؛ تنیس ایران قهرمان رقابت‌های سطح 2 آسیا شد
مازندران

با درخشش مازنی‌ها؛ تنیس ایران قهرمان رقابت‌های سطح 2 آسیا شد

رئیس هیأت تنیس استان مازندران گفت: با درخشش تنیسورهای مازندرانی، تیم ملی تنیس ایران قهرمان رقابت‌های سطح 2 آسیا شد.

امیر دریایی، رئیس هیأت تنیس استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از درخشش ورزشکاران مازندرانی در آسیا گفت و اظهار کرد: رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴ سال سطح ۲ آسیا در بخش دونفره دختران و پسران به میزبانی عمان برگزار شد.

دریایی گفت: گلسا رحیمیان، هانا شعبانپور و کیارش صادقی سه تنیسور با استعداد و پدیده مازندرانی که اهل شهرستان ساری هستند، توانستند در قهرمانی تیم ملی ایران نقش به سزایی ایفا کنند.

وی بیان کرد: در بخش پسران کیارش صادقی و رامتین رافعی به مصاف تیم عربستان رفتند که در نهایت با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد حریف خود عبور کردند تا صاحب عنوان قهرمانی شوند.

رئیس هیأت تنیس استان مازندران گفت: همچنین در بخش دختران نیز هانا شعبانپور و گلسا رحیمیان در بخش دختران با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم ترکمنستان به پیروزی رسیدند و قهرمانی این بخش را به نام‌ خود ثبت کردند.

وی افزود: نمایندگان‌ کشورمان به‌ قهرمانی به کار خود در رقابت‌های کمتر از ۱۴سال سطح ۲ آسیا پایان دادند تا جواز حضور در رقابت‌های سطح یک این قاره را کسب کنند.

دریایی در پایان تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی برای پیشرفت هرچه بهتر تنیس استان مازندران در نظر گرفتیم و امیدوار هستیم در آینده شاهد پویایی هرچه بهتر تنیس استان در سطح کشور باشیم.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
امیر دریایی تنیس تنیس مازندران تیم ملی تنیس قهرمان آسیا هیات تنیس مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا