چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
192162
پنج‌شنبه 1402/11/05 ساعت 19:56
اقدام خیرخواهانه کارکنان ورزشگاه وطنی با هدف حفظ محیط زیست
مازندران

اقدام خیرخواهانه کارکنان ورزشگاه وطنی با هدف حفظ محیط زیست

با اقدام خیرخواهانه کارکنان ورزشگاه وطنی و با هدف حفظ محیط زیست، 20 هزار درب پلاستیکی از ورزشگاه جمع‌آوری و با آن ویلچر تهیه و تحویل خانواده نیازمندان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، بعد از برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، کارکنان این ورزشگاه نسبت به جمع‌آوری درب‌های پلاستیکی بطری‌ها اقدام می‌کنند.

پس از به‌حد نصاب رسیدن تعداد درب‌ها به ۵ هزار عدد، با تحویل آنها به یکی از مراکز حامی محیط زیست، یک ویلچر تحویل می‌گیرند.

از ابتدای فصل جاری تاکنون کارکنان باشگاه نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، ۲۰ هزار درب پلاستیکی جمع‌آوری کردند و با تحویل گرفتن ۴ ویلچر، ویلچرها را به افراد نیازمند اهدا کردند.

پایان پیام/غ


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
کار خوب باشگاه نساجی لیگ برتر فوتبال نساجی ویلچر
اشتراک گذاری