چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
192860
چهارشنبه 1402/11/11 ساعت 15:10
پیشرفت پروژه آبرسانی تنش آبی در مازندران مطلوب است
مازندران
معاون نظارت آبفای کشور:

پیشرفت پروژه آبرسانی تنش آبی در مازندران مطلوب است

ساری- معاون نظارت بر بهره بردرای شرکت آبفای کشور پیشرفت پروژه آبرسانی از محل تنش آبی را در مازندران مطلوب توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مخهر، علیرضا جز قاسمی ظهر چهارشنبه در سفر یک روزه خود به مازندران از پروژه‌های درحال اجرا از محل تنش آبی با اشاره به کاهش بارندگی در سال‌های اخیر در کشور گفت: برای گذر از کمبود آب، پروژه‌های تنش آبی و اضطراری در استان‌های مختلف تعریف شد که در کوتاه‌ترین زمان با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

جز قاسمی با اشاره به سفر خود به استان مازندران با بیان اینکه در شهرهای مختلف استان پروژه‌های تنش آبی در حال اجراست که قابل تقدیر است، افزود: امیدواریم بخشی از این پروژه‌ها قبل از آغاز فصل گرما به بهره برداری برسد تا مشترکان از آب پایدار برخوردار شوند.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: پس از بازدیدهای صورت گرفته از این پروژه‌ها، درخصوص توزیع اعتبارات تصمیم گیری می‌شود.

بهزاد برارزاده مدیرعامل آبفامازندران نیز در حاشیه این بازدیدها، با اشاره به وجود تنش آبی در ۲۱۳ روستا و ۲۰ شهر در این استان گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه تنش آبی در استان در حال اجراست.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آبرسانی آبفا علیرضا جزء قاسمی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا