چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
193013
پنج‌شنبه 1402/11/12 ساعت 15:25
حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن شکر نعمت انقلاب است
مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن شکر نعمت انقلاب است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران شکر نعمت انقلاب اسلامی را حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و پای صندوق های رای دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار استاندار و معاونان با تبریک آغاز دهه خجسته فجر و سالروز پیروزی انقلاب باشکوه اسلامی افزود: همان طوری که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به آزادی و استقلال رسیدیم و از ذلت نوکری اجانب بیرون آمدیم قطعاً باید به آسیب‌ها و تهدیدات و علت پیروزی توجه کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه دینداری و دین‌باوری مردم، اعتقادات و ارادت به اهل بیت (ع) و فرهنگ، عشق به ولایت، رهبری روحانیت و مرجعیت ما را پیروز کرده، افزود: چنانچه به اعتقادات، فرهنگ و التزامات عملی به احکام نورانی اسلام مردم آسیبی ببیند قطعاً به انقلاب نیز آسیب خواهد رسید و مسؤولان حتماً در این حوزه باید قوت‌ها را تقویت و ضعف‌ها را بزدایند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: دشمنان از راه فکری در حال نفوذ فرهنگ غلطشان هستند و سبک زندگی مادی انسان‌گرایانه خود را نفوذ می‌دهند و می‌خواهند مهندسی معکوس کرده و به انقلاب ما آسیب برسانند.

امام جمعه ساری تاکید کرد: خوشبختانه مسؤولان استان به گره‌های اصلی و موانع رشد مازندران واقف هستند زیرا این همه ظرفیت برای تولید و رشد اقتصادی وجود دارد و باز کردن چند گره اصلی زیربنایی کل مسائل را حل می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی خواستار پیگیری مسائل مهم استان و انعکاس نتیجه آن شد و تصریح کرد: شکر نعمت حضور جانانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن است و امسال حضور دیگری را در پای صندوق‌های رأی می‌طلبد که بیان اقدامات انجام شده می‌تواند حضور حداکثری را رقم بزند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دهه فجر محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا