چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
193184
شنبه 1402/11/14 ساعت 10:23
48 پروژه عمرانی روستایی در تنکابن بهره برداری شد
مازندران

48 پروژه عمرانی روستایی در تنکابن بهره برداری شد

تنکابن - همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر پروژه‌های عمرانی 48 روستای بخش مرکزی تنکابن با اعتبار بیش از 55 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان کابلی بخشدار مرکزی تنکابن صبح شنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی با تاکید بر همدلی و همراهی مردم این بخش گفت: اهم پروژه‌های عمرانی در بخش مرکزی در زمینه‌های آسفالت و ابنیه و مخابرات بوده است.

وی افزود: در روستاهایی که در زمینه آنتن دهی تلفن‌های همراه مشکل داشتند با اعتبار ۵ میلیارد تومان دکل‌های مخابراتی نصب و فیبر نوری اجرا شد.

کابلی با بیان اینکه سرانه ورزشی در سطح روستاها بسیار پایین است، اضافه کرد: در روستای جل چلاسر یک مجتمع فرهنگی، ورزشی در آستانه بهره برداری قرار دارد.

بخشدار مرکزی تنکابن خاطرنشان کرد: پایش تصویری روستاها مهمترین موضوعی بود که پیگیری کردیم تاکنون ۲۵ دوربین در سطح روستاهای این بخش نصب شده است.

کابلی همچنین از افتتاح دو ساختمان دهیاری با اعتبار ۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان نیز سخن گفت و عمده مشکل این بخش را آب شرب و شبکه فرسوده آبرسانی عنوان و تصریح کرد: با همت مردم، دهیاران و شوراها، بخشی از شبکه فرسوده آبرسانی ترمیم شد اما بخش‌های زیادی هم به همان صورت باقی است و ترمیم آن نیازمند توجه ویژه مدیران استانی است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
افتتاح طرح عمرانی دهه فجر فرمانداری تنکابن
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا